O parte din retete (cele ovo-lacto-vegetariene) au fost transferate în blogul Bucătăria lacto-vegetariană, unde colecția se îmbogățește de la o zi la alta..

15 decembrie 2011

Cîtă cofeină consumăm?

Food Standards Agency din Marea Britanie recomanda ca aportul de cafeina maxim, de siguranţă, pentru o femeie insarcinata este de 300 mg pe zi. Se ține cont de orice sursă de cafeina, inclusiv din ciocolată, cola, ceai.
Conținut de cofeină:
Ceaşcă de cafea instant - 75 mg
 Ceaşcă de cafea la filtru, medie - 100 mg
 o ceaşcă medie de ceai - 40 mg
 O ceaşcă de băutură cola  - 40 mg
 O portie de băutură energizantă - 80 mg
 Ciocolată - până la 50 mg

o ceasca = 215 ~ 234 ml de cafea, în medie

   În trecut, cofeina din ceaiul a fost numită teina, dar acum oamenii  înţeleg că teina si cafeina au aceleaşi proprietăţi.
Există, de asemenea, un mare dezacord cu privire la cât de multă cofeină există în ceaiul verde . Unele studii au spus că 40 mg în ceaşcă, aproximativ 15 mg, comparativ cu 50 ~ 70 mg in ceaiul negru . De fapt, compoziţia ceaiului variază în funcţie de soi , recoltare, sezon, condiţiile horticole şi mod de producţie .
De exemplu, într-un studiu comun executat in Universitatea din Michigan şi Universitatea din Massachusetts oolong are un conţinut de 7,4%  cofeina, comparativ cu 23 - 29.6%, în alte patru ceaiuri verzi. Acest lucru poate un rezultat al conţinutului de cafeină mai mic din frunzele mai mari, care sunt utilizate la ceaiul oolong.
Frunze tinere şi muguri sunt de obicei folosite pentru a face ceaiul verde si negru.

Niciun comentariu:

căutare personalizată