O parte din retete (cele ovo-lacto-vegetariene) au fost transferate în blogul Bucătăria lacto-vegetariană, unde colecția se îmbogățește de la o zi la alta..

16 august 2010

Cartofi crocanti la cuptor, în crustă de mălai

Dacă te-ai plictisit de cartofi, dacă vrei ceva mai gustos decât cartofii fierți, dar nu atât de indigești cum sunt cei prajiți, fă această rețetă.
Eu am preferat să opăresc cartofii inainte de a-i da la cuptor, pentru că ies mai pufoși, nu intră uleiul în ei și se fac mult mai repede.

Așadar, după ce curățăm cartofii și îi spălăm. îi tăiem și îi punem pentru câteva minute în apă clocotită. Ii clătim cu apă rece, îi punem la scurs .
Cât timp se scurg, pregatim pane-ul: amestecăm o mână de mălai cu sare, piper, boia,. După gust, mai putem pune praf de usturoi, cimbru etc.
Stropim cartofii cu ulei și îi trecem prin mălai.
Eu i-am pus în tava de aragaz, pe hârtie de copt.
Îi punem în cuptorul încins până se rumenesc un pic.

2 comentarii:

María Alonso spunea...

Du-te mai bine cartofi! Felicitări Îmi place şi pupici !!!!!!

(Vaya patatas más buenas!!!
Me encantan
Felicidades y besitos!!!!!!)

Maria spunea...

Multumesc.

Va mai astept!

căutare personalizată

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape