O parte din retete (cele ovo-lacto-vegetariene) au fost transferate în blogul Bucătăria lacto-vegetariană, unde colecția se îmbogățește de la o zi la alta..

1 martie 2009

Salata de cartofi cu hering in ulei/Patatoes and herring salad

Reteta trimisa de Didona.

Am facut salata din cartofi fierti, ceapa, ardei (gogosar), masline, hering in ulei sau afumat ( eu am avut conserva in ulei), patrunjel verde..
Ceapa am aparit-o usor in apa cu otet. In salata nu am mai pus otet, pentru ca mie nu-mi plac cartofii imbibati cu otet, ci numai cu ulei. Dar la ceapa, merge si o mai fragezeste. Cartofii calduti i-am taiat felii si peste ei am turnat uleiul din conserva (daca e nevoie, mai puteti adauga ulei). Se mai poate pune zeama de lamaie.
Am amestecat cu ceapa scursa bine cu ardeiul tocat si maslinele.
La sfarsit, am adaugat si bucatile de peste si patrunjelul, amestecand apoi foarte usor salata.

Un comentariu:

mancare_chinezeasca_japoneza spunea...

chinezii mai pot sa faca minuni din peste, pe tema aceasta o sursa de inspiratie buna ar mai fi si meniul restaurantelor chinezesti,
astia de exemplu lucreaza cu bucatari chinezi, sunt f. buni...

analog si mancarea japoneza...

căutare personalizată

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape