O parte din retete (cele ovo-lacto-vegetariene) au fost transferate în blogul Bucătăria lacto-vegetariană, unde colecția se îmbogățește de la o zi la alta..

19 septembrie 2010

Salată cu ciupercute și spanac


Mai întâi am pus ciupercile să se coacă pe o tigaie-grătar așezată deasupra aragazului. Am pus ciupercile în tigaia bine încinsă și le-am copt numai pe partea de deasupra a pălăriei, iar în interior am presărat puțină sare. 
Între timp am spălat spanacul și l-am rupt fâșii. Ama adăugat ceapă verde și câteva felii de ridichi sau de roșii. Deasupra am pus ciupercuțele și un sos format din ulei de sîmburi de struguri, lamăie și mărar . 

Un comentariu:

lacucinaromena spunea...

FOARTE ARATOASA SI DELICIOASA SALATA TA! CRED CA MI-AR PLACE MULT SI MIE CACI IUBESC CIUPERCILE

căutare personalizată

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape