O parte din retete (cele ovo-lacto-vegetariene) au fost transferate în blogul Bucătăria lacto-vegetariană, unde colecția se îmbogățește de la o zi la alta..

19 mai 2009

Tarte "flori" cu ceapa verde si branza



Sunt tare aspectuoase si se fac usor, asa cum se vede in filmulet. Le putem umple cu ciuperci, sunca, diverse legume amestecate cu sos alb si branza etc.

Iata o reteta cu ceapa:
INGREDIENTE: aluat de foitaj, o bucata de branza Gruyère sau de care aveti, 4 cepe verzi taiate mare, un ardei rosu, 1 ou, 4 linguri cu smantana.
Aprindem focul la cuptor, ca sa aiba timp sa se incinga. Taiem aluatul in patrate mari si-l asezam in forme rotunde unse cu putin ulei. Punem branza, apoi ceapa, ardei cuburi apoi turnam si  oul amestecat cu smantana. Presaram deasupra putina branza rasa. 
Le mai putem umple cu diverse amestecuri - ca la budinci sarate sau pizza.

5 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Arata foarte bine tartele ! Am sa incerc si eu reteta.

Momo spunea...

delicate ,ingenioase...cred ca si eu le voi ...memora!

diana spunea...

Am vazut undeva pe net tarte la fel, dar coapte fara a fi umplute. Apoi se umplu cu fructe si frisca. Mi s-a parut interesanat si aceasta varianta.

Maria spunea...

Aveti dreptate, fetelor, Merita facute si nici nu e greu.

Ari spunea...

Maria o sa le fac si eu .. sunt delicioase.
Am m-ai facut si eu la fel, doar ca nu m-am gandit sa adaug si sos, asta lipsea :)

căutare personalizată

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape