O parte din retete (cele ovo-lacto-vegetariene) au fost transferate în blogul Bucătăria lacto-vegetariană, unde colecția se îmbogățește de la o zi la alta..

7 februarie 2010

Prajitura cu mere rase


Am preluat retea de la Tunde - de aici. Multumesc, draga Tunde, este foarte buna.

Am facut doar cateva mici modifcari, asa cum facem de obicei cand gatim, in functie de ce produse avem si de gusturile fiecareia.

Astfel, am folosit: o cana cu zahar ( am pus mai putin decat Tunde), 4 oua, 2 cani cu faina, o jumatate de cana de ulei, zeama de la o jumatate de lamaie ( pentru ca am avut mere mai dulci), vreo 3 cani cu mere rase, am adaugat si un pumn de miez de nuca zdrobit, 1/2 de lingurita de bicarbonat de sodiu si un varf de cutit de amoniac, sare.










Concluzii: 

- ideea cu nuca a fost foarte buna, se poate pune chiar un pic mai multa:

- cred ca am pus cam 250 g zahar si tot mi s-a parut prea dulce- cred ca voi pune 200g sau usor mai putin:

- cu mere mai acre e mai buna:

- data viitoare voi pune si pesmet.

Un comentariu:

Tunde spunea...

ma bucur ca ti-a placut ....arata bine si prajitura ta ...
o zi buna

căutare personalizată

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape