O parte din retete (cele ovo-lacto-vegetariene) au fost transferate în blogul Bucătăria lacto-vegetariană, unde colecția se îmbogățește de la o zi la alta..

16 mai 2010

Lapti pane

Am gasit la magazin lapti de peste congelati si am indraznit sa cumpar, mai ales ca erau mari.

I-am decongelat, i-am spalat si i-am tinut putin in lapte, apoi i-am lasat sa se scurga si sa se zvante.
I-am presarat cu sare si piper.
Am pregatitit un alaut pentru pane din ou, lapte si faina.
Am trecut fiecare bucata de lapti prin faiana si apoi prin alaut si i-am prajit in mult ulei incins. Se tin putin pe oparte, apoi se intorc; se fac repede. I-am servit cu mamaliga si sos de usturoi. Foarte buni, mai ales ca nu ai treaba cu oasele, ca la pestii mai marunti.

Niciun comentariu:

căutare personalizată

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape