O parte din retete (cele ovo-lacto-vegetariene) au fost transferate în blogul Bucătăria lacto-vegetariană, unde colecția se îmbogățește de la o zi la alta..

14 iulie 2011

Fă sandwich-uri sănătoase

Atenție la pâine! Sandwich-urile se fac pe două felii de pâine, dar unele pot fi de două ori mai groase ca feliile obișnuite. Ia pâine din cereale integrale ori de câte ori poţi. 

Un sandwich sănătos este făcut din paine integrală, carne slaba sau peşte, salata de legume si o lingura de sos sărac în grasime. Pot fi folosite și unele fructe sau un iaurt fara grasimi. 

Alegeri sănătoase pentru sandwich-uri 

Carne de pui sau piept de curcan, fără piele 
Friptură de vită sau şuncă slabă
Ton, creveţi, somon sau carne de crab, fără maioneză
Ouă sau tofu 
Branza de vaci 
Dressing, sarac in grasimi, mustar sau ketchup 
Salata  
Pâine integrală sau tortilla wraps 

roşii

 salată de varză 

hummus de fasole, bob, vinete, năut, avocado

iaurt cu legume proaspăt tăiate 

Paste, orez sau fidea cu salata
Sushi
 Fructe, salată de fructe 
 

 

Niciun comentariu:

căutare personalizată